Hakkımızda

Şirketimizi Yakından Tanıyın

Gelsin Tatil’i Yakından Tanıyın

Biz, tatil deneyiminizi unutulmaz kılmak için buradayız. Kemer Tatil Paketleri ve Aktiviteleri sunan firmamız, yıllardır tatilcilerin hayallerini gerçeğe dönüştürmekte ve özel anılar yaratmalarına yardımcı olmaktadır. Misafirlerimizin mutluluğu ve rahatlığı, işimizin temelini oluştururken, Kemer ve çevresinin güzelliklerini keşfetmelerine olanak sağlıyoruz.

Neden Bizi Tercih Etmelisiniz?

1. Deneyimli ve Profesyonel Ekip: İşimizi tutkuyla yapıyoruz ve tatilinizi unutulmaz kılmak için yılların deneyimine sahibiz. Sizleri güler yüzlü ve profesyonel ekibimizle karşılıyoruz.

2. Özel Tatil Paketleri: Size özel tatil paketleri sunuyoruz. Tek bir çatı altında konaklama, yemekler, aktiviteler ve daha fazlası dahil olmak üzere tüm ihtiyaçlarınızı karşılayacak paketlerimiz mevcut.

3. Çeşitli Aktiviteler: Kemer ve çevresinde sunulan birçok aktiviteyi sizin için düzenliyoruz. Deniz, güneş ve eğlence dolu bir tatil isterseniz ya da doğanın güzelliklerini keşfetmeyi tercih ederseniz, seçeneklerimiz her türlü talebi karşılayacak kadar geniştir.

4. Mükemmel Konum: Tesislerimiz Kemer’in en güzel bölgelerinden birinde bulunmaktadır. Plajlara, alışveriş bölgelerine ve gece hayatına kolay erişim sağlayarak tatilinizi daha da keyifli hale getiriyoruz.

5. Müşteri Memnuniyeti: Misafirlerimizin memnuniyeti bizim için önceliktir. Her aşamada size yardımcı olmak ve tatilinizin unutulmaz olmasını sağlamak için buradayız.

Misyon & Vizyonumuz

Misyonumuz:
Antalya Kemer’de bulunan seyahat acentamızın misyonu, her müşterimize unutulmaz bir seyahat deneyimi sunmaktır. Müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutarak, profesyonel ve güvenilir hizmetlerimizle tatilcilerin beklentilerini aşmayı hedefliyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarını anlamak, özenle planlamak ve detaylara dikkat etmek için çalışıyoruz. Misyonumuz, kaliteli ve keyifli tatillerin kapılarını açmak ve her müşterimiz için özel anılar yaratmaktır.

Vizyonumuz:
Vizyonumuz, Antalya Kemer’de seyahat acentası olarak sektörde öncü bir konuma sahip olmaktır. Müşterilerimize sunduğumuz hizmetlerle seyahat deneyimlerini dönüştürmek ve en iyi tatil deneyimini sunmak için sürekli olarak kendimizi geliştirmeyi hedefliyoruz. Yenilikçi ve sürdürülebilir turizm çözümleriyle, müşterilerimize kişiselleştirilmiş ve benzersiz tatiller sunarak sektörde örnek bir şirket olmayı amaçlıyoruz. Vizyonumuz, seyahat tutkunlarını Kemer’in güzelliklerini keşfetmeye ve unutulmaz anılar biriktirmeye teşvik etmektedir.

Mutlu Misafir
Farklı Tatil Seçeneği
Partner
Yılllık Tecrübe

Mutlu Misafirlerden Yorumlar

yılmaz halatlı
26/07/2022
Güzel bir tatilin sonuna daha geldik. Gökhan bey ve Süleyman beye çok işten teşekkürlerimi iletiyorum. Bize abi kardeş ilişkisi kurarak samimi bir şekilde problemlere yaklaştılar. Güzel bir deneyim oldu. Gelmek isteyen arkadaşlara en içten şekilde tavsiye ediyorum
Ibrahim Kaya
Kesinlikle ve şiddetle tavsiye ederim hayatım da yaptığım en iyi tatildi
Merve Oflaz
25/07/2022
Gelsintatil acentesinden Süleyman bey aracılığıyla tatil planı oluşturduk. Çok güzel ve çok eğlenceli bir tatildi acenta çok ilgiliydi hiç bir aksaklık vs çıkmadı herkese tavsiye ederim tereddüt etmeden eğlenerek tatil yapabilirler Aktiviteli tatilin tek adresi gelsintatil:)
Yunus Emre Bayir
24/07/2022
Kesinlikle tavsiye ediyorum. Siz otogardan indikten sonra tekrar geri dönene kadar her şey ile ilgileniyorlar. Etkinlikler konusunda çok başarılı bir ekip. Zevkli bir tatil için gözünüz kapalı güvenilir.
Manolya Yalçın
Bu zamana kadar yaptığım en iyi tatildi kesinlikle herkese öneriyorum . Balayı tatilmiz değildi ama kendimizi balayı tatilinde gibi hissettik . Her bütçeye uygun her kesime hitap ediyor kesinlikle kaçırılmayacak fırsatlar ve fiyatları var .
Muhammed Halef Havutcu
24/07/2022
19.08.2022-24.08.2022 tarihlerinde balayı tatilimizi gelsintatil le Mr.crane otelde yaptık. Herkese aktiviteli tatil yapmasını şiddetle tavsiye ediyorum.Fiyat gayet uygun.Hizmet sınırsız ve kaliteli.Gerek otel gerek gelsintatil şirketi cok ilgililerdi.Gökhan bey ve Süleyman beye ilgi ve alakalarından dolayı çok teşekkür ederiz.Bütün yakınlarıma tavsiye etmekten tereddüt etmeyeceğim.
Melda Çelenk
Harika bir tatil deneyimi oldu. Herkese tavsiye ederim. :)